پیام تسلیت مدیرکل میراث فرهنگی در پی شهادت فرماندهان مقاومت

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان در پیامی شهادت شهید سید حسن نصرالله و شماری از شهدای مقاومت را تسلیت گفت.

به گزارش میراث آریا در پیام محمدهادی طهرانی مقدم آمده است: شهادت سردار بزرگ جبهه مقاومت، سید حسن نصرالله، آن اسطوره‌ ایثار و نماد مقاومت در برابر ستمگران جهان، فاجعه‌ای سنگین و غمی عمیق بر دل‌های مؤمنان و آزادگان جهان نشاند. او که همچون خورشیدی درخشان، نور ایمان و استقامت را بر ظلمت زمانه تاباند و با خون پاکش، راه مبارزه با ظلم و طغیان را برای همیشه تاریخ روشن ساخت.

سید حسن نصرالله نه تنها یک رهبر برای ملت مظلوم لبنان، بلکه پرچمدار آزادگی و مقاومت برای تمام انسان‌های عدالت‌خواه و عاشق حقیقت بود. او با شجاعتی کم‌نظیر و ایمانی استوار، در برابر طوفان‌های توطئه و زورگویی جهانی ایستاد و با خون خویش، مسیر پیروزی را برای آیندگان هموار کرد. شهادت او، نه پایان یک مسیر، بلکه آغازی نو برای حرکت عظیم و توقف‌ناپذیر ملت‌های آزاده است.

اینجانب به نمایندگی از مجموعه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سیستان و بلوچستان، شهادت این مجاهد عظیم‌الشأن و اسطوره مقاومت را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، ملت شریف لبنان و تمامی دلدادگان مسیر مقاومت تسلیت عرض می‌نمایم. یقین دارم که خون پاک این شهید والامقام، همچون زلالی خروشان، درخت مقاومت و ایستادگی را تنومندتر و ریشه‌های ظلم را سست‌تر خواهد ساخت.

انتهای پیام/

کد خبر 1403070700542
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha